L_MUZEUM_POWSTANIA

MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO

„Odbicie. Jestem jak Ty zapewne” to wystawa poświęcona bohaterom Powstania Warszawskiego. Ekspozycja zadaje zwiedzającym następujące pytania: Jak zachowałbym się w chwili prawdy? Czy wstałbym i walczył? Czy było warto?

Zwiedzający widzi w lustrach Abyss Glass własne odbicie. Podczas, gdy zwiedzający patrzy w lustro, algorytm rozpoznawania twarzy wyszukuje historycznego „bliźniaka” w bazie danych muzeum, dając odwiedzającemu szansę spotkania się z nim twarzą w twarz, a także poznania jego imienia i tragicznej historii.

Lustro prowadzi zwiedzającego do dialogu, pytając, jak zachowałby się w chwili prawdy. Czy zwiedzający, podobnie jak jego historyczny odpowiednik, wstanie, walczy, a może nawet poświęci się?

Medicover

MEDICOVER

SAMODZIELNA REJESTRACJAW SZPITALU

Lustro interaktywne w szpitalu pełni rolę rejestracji: dotykowa powierzchnia umożliwia pacjentowi samodzielne umówienie się do lekarza, opłacenie wizyty oraz wskazuje drogę do gabinetu.

KORZYŚCI:

• spadek kosztów dzięki likwidacji stanowiska pracowniczego,

• brak nieporozumień powstałych wskutek błędu ludzkiego

• komfortowa forma rejestracji.

Alior Bank

ALIOR BANK

ANALIZA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH

W 30 oddziałach Alior Banku Abyss Glass zainstalowano 50 luster interaktywnych, które wyświetlają filmy promocyjne produktów. Klienci mogą podejść do lustra i, używając powierzchni dotykowej, dowiedzieć się więcej o danej ofercie.

KORZYŚCI:

• analiza reakacji konsumentów dzięki wbudowanej kamerze,

• możliwość kategoryzacji odwiedzających ze względu na wiek, płeć i odczuwane podczas oglądania oferty emocje,,

• atrakcyjne przedstawienie oferty.

Inglot

INGLOT

TWOJA TWARZ W MAKIJAŻU INGLOT

Interaktywne lustra w salonach INGLOT posiadają wgraną aplikację „foto – budka”, która pokazuje klientowi, jak będzie wyglądał w danym makijażu. Osoba stojąca przed lustrem wybiera produkty, które zostaną użyte do stworzenia wirtualnego make-up’u. Efekt wyświetla się w odbiciu, a zdjęcie można przesłać na maila.

ZALETY:

• niezwykle oryginalna forma promocji,,

• wzrost zainteresowania marką i jej produktami,,

• perswazyjna reklama – poniesienie sprzedaży,

• narzędzie do zbierania adresów e-mail klientów,

• zaangażowanie grupy docelowej.

Adidas

ADIDAS

WIRTUALNY TRENING Z EWĄ CHODAKOWSKĄ

Przymierzalnie z lustrami Abyss Glass to specjalnie przygotowany dla promocji Adidas Woman projekt. Po dopasowaniu strojów kobiety mogą wykonać wirtualny trening z Ewą Chodakowską, aby sprawdzić wygodę i wytrzymałość ubrań. Wbudowane w ścianę przymierzalni lustra mierzą również intensywność ćwiczeń.

REZULTATY:

• poszerzenie grupy odbiorców: lustra przyciągają również kobiety, które wcześniej nie były zainteresowane produktami firmy,

• wzrost świadomości i przywiązania do marki,

• kreowanie prestiżowego wizerunku firmy,

• wyróżnienie oferty na tle konkurencji .

Nike

NIKE

INNOWACYJNE PRZYMIERZALNIE

Lustro w przymierzalni wrocławskiego salonu Nike posiada technologię umożliwiającą Klientowi sprawdzenie parametrów danego produktu i wysłanie do pracownika prośby o dostarczenie wybranego modelu. Wystarczy zeskanować metkę, a wszystkie informacje oraz rekomendacje dodatków i odzieży zostaną wyświetlone na tafli.

REZULTATY:

• wzrost konwersji dzięki wbudowanemu systemowi rekomendacji produktów,

• podniesienie komfortu zakupów,

• innovative, eye-catching shop decor,

• innowacyjny, przyciągający uwagę wystrój sklepu,

• możliwość promocji wybranych modeli ubrań.

4F

4F

Innowacyjna przymierzalnia z technologią RFID

Dla marki 4F nasz zespół opracował interaktywne lustro, które zmieniło zwykłą przymierzalnie sklepową, na innwacyjną i inteligentną. Dzięki technologii RFiD wszystkie produkty, które klient wniósł ze spobą do przymierzalni automatycznie pojawiają się na powierzchni lustra. Użytkownik mógł z łatwością dowiedzieć się więcej informacji na ich temat, zamówić inny rozmiar, kolor lub pasujący produkt. Dodatkowo za całość zakupów mógł zapłacić z poziomu lustra BLIKIEM, bez konieczności czekania w kolejce do kasy.

KORZYŚCI:

• oszczędność czasu klienta,

• dodatkowa sprzedaż,

• customer experience na wyższym poziomie.

Sederma

SEDERMA

TWOJA PRZYSZŁOŚĆ W LUSTRZANYM ODBICIU

Dla f rancuskiej firmy farmaceutycznej Abyss Glass stworzyło aplikację „Aging” służącą do postarzania twarzy. Osoba stojąca przed lustrem widzi, jak będzie wyglądała za 30 lat. Następnie animacja pokazuje cofający się czas oraz informuje o odmładzających właściwościach produktu. Na zakończenie odbicie pokazuje obecny wygląd i zachęca do korzystania z preparatów.

EFEKTY:

• sugestywna promocja produktów firmy

• wzrost świadomości marki dzięki oryginalnej reklamie,

• wyróżnienie oferty firmy na tle konkurencji.

Lotto

LOTTO

FOTOBUDKA

Dla Totalizatora Sportowego Lotto nasz zespół opracował fotolustro, na którym wyświetlały się brand hero marki w postaci animowanych kul z maszyny losującej. Zainstalowana w lustrze kamera po rozpoznaniu płci uczestnika, dopasowywała do niego konkretną kulę, która określała jaką liczbą z lotto jesteś. Uczestnicy wydarzenia mogli zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie, wydrukować je na profesjonalnej drukarce fotograficznej oraz wysłać emailem. Na każdym zdjęciu występował branding lotto z informacjami promocyjnymi oraz dopasowaną wcześniej animowaną kulą z opisem jej charakteru.

PWPW

PWPW

SPERSONALIZOWANY, INTERAKTYWNY TOTEM PROMOCYJNY

Mobilny, lustrzany totem jest wizytówką PWPW na wydarzeniach promocyjnych. Nowoczesny kształt i eleganckie, czarne wykończenie sprawia, że doskonale wpasowuje się w wiele biznesowych wnętrz. Przyciąga uwagę wielkością i interaktywną grafiką. Abyss Glass aktualizuje również wyświetlane treści.

SPECYFIKACJA:

• czujniki odległości – treść dostosowana do dystansu, w jakim znajduje się odbiorca,

• 2,3 metra wysokości,

• 60 – calowa, profesjonalna matryca,

• dotykowa powierzchnia,

• rozpoznawanie wieku, płci oraz nastroju odbiorcy,

• wbudowana kamera do robienia zdjęć.

PFR

POLSKI FUNDUSZROZWOJU

TOTEMY PROMOCYJNE

Instalacja lustrzanych totemów w recepcjach nowych biur PFR. Na powierzchni wyświetlają się informacje o nowych inwestycjach, udziale w wydarzeniach, czy też otrzymanych nagrodach.

Powstał również mobilny totem, który promuje PFR podczas targów i innych wydarzeń okolicznościowych. Niestandardowa prezentacja budzi duże zainteresowanie i zachęca do zapoznania się z obecnie prowadzonymi działaniami.

Vision Express

VISION EXPRESS

APLIKACJA DOBIERAJĄCA MODEL OPRAWEK

Interaktywne lustro w salonie VISION EXPRESS umożliwia dopasowanie oprawek okularów na podstawie płci i kształtu twarzy danej osoby. Zainstalowana aplikacja wybiera model pasujący dla danego typu urody. Cały proces trwa zaledwie kilkanaście sekund.

ZALETY:

• szybka i sprawna podpowiedź dla Klienta,

• budowanie pozytywnego wizerunku firmy,

• czynnik skłaniający do zakupu w salonie Vision Express,

• interaktywny i atrakcyjny element wystroju sklepu.

Benzina

BENZINA

KILKUSET PROCENTOWY WZROST SPRZEDAŻY

Wzrost sprzedaży dzięki spersonalizowanej treści wyświetlanej na powierzchni lustra. W toaletch, po podejściu do umywalki, prezentowane były reklamy poszczególnych produktów dopasowanych odpowiednio do pory dnia.

Efekty po dwumiesięcznym użytkowaniu luster:

Warsaw Spire

Warsaw Spire

Dla firmy icomfort nasz zespół zrealizował lustro o niestandardowcych wymiarach. Wysokość lustra ma 3m, a na środku wbudowany jest ekran, na którym wyświetlane są w elegancki sposób materiały promujące Alior Innovation Lab, mieszczący się w prestiżowym budynku The Spire na placu Europejskim w Warszawie.

Maxi Cossi

MAXI COSI

INNOWACYJNE ZAKUPY

Na powierzchni lustra wyświetla się oferta firmy, a po podjechaniu wózkiem można zobaczyć szczegółowe parametry danego modelu, dostępne wersje kolorystyczne oraz dodatki. Wbudowana kamera pozwala na zrobienie zdjęcia oraz przesłanie go na maila lub udostępnienie na Facebook’u.

ZALETY:

• darmowa promocja marki w internecie dzięki udostępnionym zdjęciom,

• budowanie pozytywnego wizerunku w grupie docelowej,

• narzędzie do zbierania adresów e-mail klientów,

• luksusowa atrakcja i wyróżnienie oferty na tle konkurencji,

• satysfakcja klientów z wysokiej jakości procesu zakupowego..

L_KATOWICE

RYNEK W KATOWICACH

REKLAMA DLA 3000 OSÓB KAŻDEGO DNIA

Lustro w toaletach miejskich przy katowickim rynku, ze względu na lokalizację, dociera z reklamą do 3000 osób każdego dnia. To interaktywny nośnik marketingowy, który natychmiast przyciąga uwagę odwiedzających.

Funkcje:

• promocja miasta wśród turystów i mieszkańców,

• generowanie dochodów dzięki promocji menu pobliskiej restauracji AIOLI.

• informacje o bieżących wydarzeniach w mieście,

L_PWG

POLSKA WYSTAWA GOSPODARCZA

PROMOCJA POLSKICH WYNALAZCÓW

Wzbogacone o treść interaktywną lustro, naturalnie przyciągało uwagę gości wystawy. Użytkownicy po podejściu do niego mieli okazję zapoznać się z dodatkowymi informacjami na temat wynalazców, a wszystko to w towarzystwie trójwymiarowego projektu graficznego.

EFEKTY:

• angażująco przedstawione treści edukacyjne,

• popularyzacja nowoczesnego wizerunku kraju,

• przyjazna forma nauki.

L_WILANOW

APARTAMENT WILANÓW

2 W 1 - PROJEKT DLA INDYWIDUALNYCH KLIENTÓW

Instalacja lustra interaktywnego w prywatnym apartamencie. Urządzenie doskonale dopasowane do surowego wystroju i bieli ścian, prezentuje się nowocześnie i luksusowo. Technologia umożliwia przeistoczenie lustra w ekran telewizora w dowolnym momencie.

INTERAKTYWNE LUSTRA GWARANTUJĄ:

• styl,

• komfort,

• innowację.

Jesteś gotów, żeby
wyprzedzić konkurencję

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby zapewnić najwyższą jakość użytkowania. Więcej informacji dostępnych pod linkiem https://abyssglass.pl/polityka.pdf [X]